Паміж прадпрыемствам і спажыўцом

Паміж прадпрыемствам і спажыўцом

Колькі заявак паступае ва УКП ЖКГ, ці былі звароты грамадзян і што за пытанні іх хвалююць, якія планавыя работы вядзе прадпрыемства, дзе адбыліся аварыі або парывы — аб усім гэтым ведае Таццяна Старавойтава.

Яе стаж работы ў камунальным прадпрыемстве ўжо перавысіў 10 гадоў. А прафесійны шлях праходзіў па этапах бухгалтар — майстар рытуальных паслуг — інжынер па зваротах грамадзян — начальнік аварыйна-дыспетчарскай службы. Работа на апошнім з названых месцаў ёй падаецца самай цікавай і важнай. Хоць і напоўненай рознымі непрадбачанасцямі, што патрабуе павышанай стрэсаўстойлівасці, умення хутка рэагаваць і трымаць у сферы ўвагі шмат інфармацыі.

У аварыйна-дыспетчарскую службу сцякаюцца ўсе даныя аператыўнай зводкі, атрыманыя ад дыспетчараў, службы 115, са зваротаў грамадзян. Таццяна трымае на ўвазе, якія заданні выконвае кожны майстар, і кантралюе своечасовасць іх завяршэння. Расказвае, што зараз вядзецца рамонт дзіцячай пляцоўкі ў гарадскім парку, а на дваровыя завозіцца пясок. Яна ў курсе ўсіх работ, якія ідуць на кацельнях; дзякуючы забеспячэнню машын навігацыйным абсталяваннем можа прасачыць месцазнаходжанне любога з транспартных сродкаў.

Усе звесткі занатоўваюцца ў спецыяльных журналах. За мінулы год у арганізацыю паступіла 5 323 заяўкі спажыўцоў. Кожную з іх у аварыйна-дыспетчар-скай службе своечасова апрацавалі і прасачылі выкананне. Дарэчы, спецыялісты абласнога кантакт-цэнтра перыядычна выбарачна абзвоньваюць аўтараў заявак, каб даведацца, як праведзены работы і ці задавальняе іх якасць спажыўца. Таму не трэба думаць, што камунальнікі могуць ігнараваць звароты.

Асабліва горача тут у дрэннае надвор’е. Калі ідуць моцныя дажджы, снегапады, рэзка паніжаецца тэмпература паветра або абрынаецца цыклон, дыспетчараў засыпаюць тэлефоннымі званкамі: дарогі занесены снегам, у дварах стаяць лужыны, з даху цячэ або няма электрычнасці. Да падобных пытанняў камунальнікі гатовы, стараюцца выслухаць і даць кампетэнтны адказ. Не заўсёды спраўляюцца з правядзеннем патрэбных работ па розных прычынах: выходзіць са строю тэхніка, хварэюць людзі, не ў поўнай меры ажыццяўляецца фінансаванне, з-за чаго, напрыклад, прадпрыемства не можа набыць уласную вышку і даводзіцца прыбягаць да дапамогі старонніх арганізацый.

Наогул тлумачальнай рабоце са спажыўцамі па-слуг Таццяна адводзіць вялікае значэнне. Людзі часта тэлефануюць у кепскім настроі, што зразумела: часовыя бытавыя нязручнасці прыкмячаюцца хутчэй і ўспрымаюцца больш эмацыянальна, чым звыклае стабільнае аказанне камунальных паслуг. Таму ў спецыяліс-та ёсць адно правіла: даць чалавеку выгаварыцца, не перабіваючы, а калі ён будзе ў стане адэкватна вы-слухаць — усё зразумела растлумачыць.

Безумоўна, нейкая частка заявак не можа быць выканана. Але калі такая сітуацыя склалася, трэба аб-грунтаваць адмову, спасылаючыся на нарматыўны акт. Часта жыхары хочуць, каб ім бясплатна правялі рамонтныя работы ў кватэры або пад’ездзе, але згодна з заканадаўствам, напрыклад, рамонт пад’ездаў, замена сантэхнікі ў доме або правядзенне электраправодкі ў кватэры робяцца за кошт спажыўца. Хаця нейкія тэрміновыя работы праводзяцца бясплатна. Так, калі прарвала каналізацыю, трубу сістэмы ацяплення, аварыйная брыгада выязджае кругласутачна і аператыўна прымае неабходныя меры.

Таццяна адзначае, што яна ўдзячна землякам за своечасовае рэагаванне і паведамленне аб нейкай няспраўнасці, што дае магчымасць выправіць становішча. Галоўнае, каб зварот быў абгрунтаваны. Але здараюцца і беспадстаўныя скаргі, часта — на нізкую тэмпературу вады ў памяшканні ці водаправодзе. І калі спецыялісты выязджаюць і замяраюць, аказваецца, што ўсё адпавядае нормам, але не задавальняе ўласныя запыты жыльца.

Пра сваю работу Таццяна Юр’еўна можа расказваць бясконца. Зазначае, што без надзейных памочні-каў — дыспетчараў, — безумоўна, не справілася б. А з Аленай Дашкоўскай, Надзеяй Малах, Таццянай Гардзіенка, Святланай Казловай яна працуе ў адзінай дружнай камандзе, што дазваляе зладжана каардынаваць адносіны паміж УКП ЖКГ і спажыўцом, а гэта галоўнае ў сферы абслугоўвання.

 

Последние новости

Общество

Жыхароў аграгарадка Ясень абслугоўвае магазін Глускага адасобленага структурнага падраздзялення Клічаўскага райста

27 июля 2025
Читать новость
Общество

По данным Главного статистического управления Могилёвской области, розничный товарооборот Осиповичского района в I полугодии составил 181,5 млн руб

27 июля 2025
Читать новость
Общество

В “Белбланкавыде” всегда подберут желаемое

27 июля 2025
Читать новость
Общество

Гороскоп на 26 июля для всех знаков зодиака

26 июля 2025
Читать новость
Общество

Иностранцы без ВНЖ: как правильно сдать жилье и узаконить трудовые отношения

25 июля 2025
Читать новость
Власть

Лукашенко дал интервью одному из наиболее известных мировых изданий

25 июля 2025
Читать новость

Рекомендуем