Па інфармацыі Асіповіцкага ўчастка Магілёўскай дыстанцыі грамадзянскіх збудаванняў нядаўняя перадача чыгуначных медыцынскіх устаноў у падпарадкаванне тэрытарыяльным структурам Міністэрства аховы здароўя пэўным чынам паўплывае на архітэктурнае аблічча нашага вакзала.
У прыватнасці, дом, дзе раней размяшчаўся санітарны ўчастак ведамаснага цэнтра гігіены і эпідэміялогіі, знясуць па прычыне надта дрэннага тэхнічнага стану. А вось пакідаемы персаналам будынак медпункта вырашана захаваць, паколькі ён з’яўляецца неад’емнай часткай вакзальнага ансамбля. Чыгуначнікі пакуль не зусім да-кладна ўяўляюць, для чаго можа сёння спатрэбіцца выслабаняемая пабудова, аднак, безумоўна, спосаб яе эфектыўнай эксплуатацыі будзе знойдзены.
Прынамсі, у біяграфіі скасуемага медпункта гэта ўжо трэцяя змена прызначэння. Першапачаткова — у 50-60-я гады — ён меў назву “кубавая” і прызначаўся для забеспячэння пасажыраў цягнікоў гарачай вадой.
Умовы работы паляпшаюцца
Менавіта на аптымізацыю працы былі накіраваны многія мерапрыемствы, якія ажыццёўлены летась нашым вагонным дэпо транспартнага РУП “Магілёўскае аддзяленне Беларускай чыгункі”.
У Асіповічах уведзены ў дзеянне дзве ўстаноўкі УЗОТ-РМ для поўнага апрабавання аўтатармазоў і адна — на станцыі Слуцк. Яны садзейнічаюць эканоміі паліва і часу. Так, для правядзення пробы тармазоў зараз хапае 10 хвілін, тады як раней на гэтую важную аперацыю неабходна было па-траціць паўгадзіны.
Палепшыліся і ўмовы работы працаўнікоў вагоннага дэпо: напрыканцы мінулага года арганізацыя перасялілася ў новае адміністрацыйна-бытавое памяшканне. Яно, дарэчы, адрозніваецца не толькі зручнасцю размяшчэння, але і большым камфортам: зроблены добрыя гардэробныя і душавыя, абсталяваны пакой для харчавання.
Шмат розных планаў мае вагоннае дэпо і на 2012 год. Асноўныя з іх — узвядзенне крытага ангара на станцыі Слуцк для ажыццяўлення бягучых рамонтаў вагонаў, бытавога корпуса на станцыі Калій-3, будаўніцтва асноўнага і рэзервовага кабелю ў Бабруйску.
Новы, тэрмаізаляваны…
Паралельна з набыццём і мантажом вытворчага абсталявання для свайго галоўнага цэха СЗАТ “Асіповіцкі вагонабудаўнічы завод” працягвае развіваць вытворчасць ужо асвоенай прадукцыі.
З пачатку года завод пачаў выпуск новай, больш складанай мадэлі танк-кантэйнера. У адрозненне ад вырабляемай раней, яна забяспечвае падтрыманне зада-дзенай тэмпературы перавозімага грузу і яго разагрэў у месцах зліву.
Тэрмаізаляваныя танк-кантэйнеры вырабляюцца ў адпаведнасці з канкрэтнымі патрабаваннямі заказчыка, таму сёння выраб асобных дэталяў вядзецца паралельна з дапрацоўкай стандартнай тэхнічнай дакументацыі, у адпаведнасці з якой бу-дзе весціся іх зборка.
Першыя 60 звыштрывалых “перасоўных тэрмасаў” ёмістасцю ў 25,4 м3 СЗАТ “АВЗ” плануе здаць у эксплуатацыю ў сакавіку.