Штогод станцыя Асіповічы транспартнага РУП “Магілёўскае аддзяленне Беларускай чыгункі” выходзіць на новыя магутнасці. Напрыклад, сёлета пагрузка за 5 месяцаў склала 145% да леташніх паказчыкаў. У сярэднім штосуткі тут грузіцца 30-35 вагонаў. Асноўныя партнёры прадпрыемства ў гэтым кірунку — установа па захаванні матэрыяльных каштоўнасцей “Маяк”, ДДЛГУ “Асіповіцкі доследны лясгас”, ААТ “Дах”, ЗЖБК і Асіповіцкі вытворчы ўчастак ААТ “Бабруйскі камбінат хлебапрадуктаў”.
Разгружаецца вагонаў прыблізна столькі ж — каля трох дзясяткаў штодня. Што часцей за ўсё дастаўляецца па чыгунцы з розных куткоў Беларусі і з-за яе межаў на станцыю Асіповічы? Гэта наф-таналіўныя прадукты, сыпучыя грузы. Апошнія прызначаюцца будаўніча-дарожным арганізацыям, якія ажыццяўляюць будаўніцтва важнай для ўсёй краіны “артэрыі” — аўтамагістралі Мінск-Гомель. Усяго ж за суткі праз станцыю Асіповічы праходзіць каля 3.200 грузавых вагонаў, а таксама 86 пар пасажырскіх і прыгарадных цягнікоў.
У бліжэйшай перспектыве — рэканструкцыя станцыі з выдзяленнем у асобны напрамак пасажырскіх пуцей для аптымізацыі руху. З мэтай павышэння бяспекі чыгуначнага аб’екта і грамадзян плануецца паэтапнае ага-роджванне тэрыторыі станцыі жалезабетоннымі плітамі.
Актыўна вядуцца распачатыя ў красавіку работы па электрыфікацыі напрамку Асіповічы-Жлобін. Ёсць вялікая верагоднасць, што ўжо да прафесійнага свята чыгуначнікаў, якое адзначаецца ў пачатку жніўня, пасажыры будуць мець магчымасць ездзіць з нашага райцэнтра ў Бабруйск на электрацягніку.