За радком Дырэктывы АСІПОВІЦКІ ЧЫГУНАЧНЫ ВУЗЕЛ: ДА ЗIМЫ — ВА ЎСЕЎЗБРАЕННI

— Добра
разумеем, што маразы з усіх запытаюць строга, — расказвае намеснік начальніка
дыстанцыі пуці Мікалай ПРАТАШЧЫК, — таму рыхтавацца да іспытаў надвор’ем
распачалі загадзя. Найперш распрацавалі і за-цвердзілі адпаведныя
мерапрыемствы. Гаспадарка ў нас вялікая і складаная, таму пачалі з праверкі і
выпраўлення пэўных “хвастоў” на магістральным паветраводзе для абдування
стрэлачных пераводаў. Зрабілі сярэдні рамонт пуці на ўчастках Слуцк-Калій-3 і
Калій-3-Калій-1 — замянілі шэраг пераводаў, рэек і драўляных брусоў, уклалі 655
новых жалезабетонных шпал, два чыгуначныя пераезныя насцілы. Капітальна
адрамантавалі 4 пераезды і выканалі шэраг іншых працаёмкіх работ: перабралі
1.688 ізастыкаў, наплавілі 79 крыжавін, прыварылі 3.630 злучальнікаў і г.д.

Натуральна, не
забываемся і пра людзей. Напрыклад, капітальна адрамантавалі гараж
аўтапа-грузчыка, бытоўкі на гаспадарчым двары, станцыі Ялізава і прыпыначным
пункце Юбілейны, у двух апошніх месцах — яшчэ і кладоўкі. Бягучы рамонт
кладоўкі зроблены на станцыі Слуцк, фасада бытоўкі — на станцыі Асіповічы, тут
жа канчаем капрамонт пункта абагрэву. Пера-клалі печы ў бытавых памяшканнях на
станцыях Тачанка і Нясета.

Палівам
забяспечаны цалкам, два снегаачышчальнікі СДПМ і секцыі паўвагонаў
снегаўборачнай машыны СМ-2 гатовы да работы хоць сёння. Аналагічна — 8 кацельняў,
якія працуюць на адходах вытворчасці. Дровы таксама нарыхтаваны. Дарэчы,
леташняе заданне па эканоміі цеплаэнергарэсурсаў калектывам дыстанцыі
перавыканана — не саступаем пазіцый і сёлета. Пра мыючыя сродкі, спецадзенне і
абутак і казаць не варта — усё ў наяўнасці. Магу дадаць яшчэ, што пяты год
запар у нас не зафіксавана выпадкаў прафесійных захворванняў і вытворчага
траўматызму, у чым немалая заслуга інжынераў па ахове працы Міхаіла Пазнякова і
Ула-дзіміра Пляшкова.

— Пашпарты
гатоўнасці да работы зімой атрымалі яшчэ ў пачатку верасня, — канстатуе
начальнік тэхаддзела вагоннага дэпо Аляксандр Пятроў, — бо ўсе неабходныя
работы распачалі загадзя. Камісійна абследавалі будынкі і абсталяванне, склалі
пералік таго, што трэба выправіць. Агледзелі і абмералі колавыя пары, ролікавыя
буксы і цялежкі пасажырскіх вагонаў, на ўсіх ПТА стварылі патрэбны тэхналагічны
запас дэталяў і запчастак. Памяшканне кампрэсарнай ПТА станцыі Калій-3 не
рамантавалася практычна з 1988 года, таму немалыя сродкі былі ўкладзены ў яго
капрамонт. Капітальна адрамантавалі тры катлы на ПТА Слуцк, касметычна — усе
кацельні і бытоўкі аглядчыкаў-рамонтнікаў у парках ПТА станцыі Асіповічы, шмат
увагі надзялілі і кабелям энергазабеспячэння, і многаму іншаму.

Як і раней, не
забываемся працаваць з кадрамі. За студзень-кастрычнік праз ПТА праследавала
без малога 1,4 мільёна вагонаў, у цэху адчэпачнага рамонту адрамантавалі больш
за 6,5 тысяч вагонаў беларускай прыпіскі і звыш 8,5 тысяч — па заяўках пабочных
арганізацый, а з такімі аб’ёмамі без кваліфікаваных спецыя-лістаў справіцца
нерэальна. Таму багата намаганняў прыклалі для камплектацыі штату аглядчыкаў
вагонаў, слесараў па рамонту рухомага саставу і электразваршчыкаў.

— Ужо колькі
гадоў адпаведныя пашпарты гатоўнасці атрымоўваем своечасова, бо да работы зімой
пачынаем рыхтавацца з лета, — адзначае галоўны інжынер дыстанцыі сігналізацыі і
сувязі Iгар Лісічкін. — Тады ж выдаём загад, вызначаем тэрміны выканання і адказных,
пільна кантралюем ход работ. У лю- дзей ёсць час працаваць спакойна, без
аніякіх аўралаў і нерваў, таму і робіцца ўсё запланаванае з належнай якасцю.
Тым больш, што працуюць у дыстанцыі высакакласныя спецыялісты, кожны з якіх
добра ведае, што ўся дзейнасць накіравана на будаўніцтва і ўтрыманне тэхсродкаў
аўтаматызацыі, тэлемеханікі і сувязі, якія гарантуюць бяспеку руху цягнікоў,
пасажыраў і грузаў.

На двары ХХI
стагоддзе, і ў нас пастаянна ўкараняецца нешта новае. Да нармальнай жа сустрэчы
зімы, да прыкладу, праверылі правільнасць і на-дзейнасць зазямлення пастоў ЭЦ,
дамоў сувязі, радыё, абагрэў 39 падлогавых камер і перагаворных пастоў,
кабельныя трасы і валаконна-аптычныя лініі сувязі і многае іншае. Правялі
таксама шэраг рамонт-ных работ, давялі да ладу фідарныя лініі, знешнія
перагаворныя ўстройствы, гучнагаварыцелі, выканалі мерапрыемствы па абароне ад
пападання снегу і вільгаці 290 трансфарматарных скрынь, 730 стрэлачных
электрапрывадаў, 1.300 кабельных муфт, 830 рэлейных і батарэйных шафаў, 200
дросель-трансфарматараў і г.д. I, канечне, паклапаціліся аб умовах работы
работнікаў — працаваць жа ў маразы чалавеку значна цяжэй…

— Традыцыйна
падрыхтоўку да зімы пачалі з кацельні, — гаворыць інжынер-тэхнолаг
лакаматыўнага дэпо Аляксандр Iльюшчэня, — якая выпрацоўвае цеплаэнергію не
толькі на нашы вытворчыя патрэбы, а і грэе вакзал, станцыю, жыллё і іншыя
будынкі-аб’екты. Каб атрымаць дазвол на яе эксплуатацыю, правялі тэхнічнае
абслугоўванне газавага абсталявання і агляд з прамыўкай і іспытамі катлоў,
рэвізію запорнай арматуры, паверку прыбораў КІПіА ўліку цеплаэнергіі, стварылі
неабходны запас паліва і змазачных матэрыялаў.

Безумоўна,
толькі кацельняй не абмежаваліся. Адрамантавана 870 “квадратаў” даху, заменены
дзве цеплавыя сеткі — 570 пагонных метраў — на ПI-трубы, уцяплілі і правялі
спецпадрыхтоўку цеплавозаў да маразоў, а з лакаматыўнымі брыгадамі дасканала
разабраліся з адпаведнай інструкцыяй і дадаткова праінструктавалі кожнага
наконт эксплуатацыі тэхнікі ў халады. Так што зіму сустрэць гатовы.

Георгій
АЛЕЙНIКАЎ.

Последние новости

Общество

Гороскоп на 26 июля для всех знаков зодиака

26 июля 2025
Читать новость
Общество

Иностранцы без ВНЖ: как правильно сдать жилье и узаконить трудовые отношения

25 июля 2025
Читать новость
Власть

Лукашенко дал интервью одному из наиболее известных мировых изданий

25 июля 2025
Читать новость
Общество

26 июля ФК “Осиповичи” проведет заключительный матч первого круга чемпионата страны по футболу 1 лиги

25 июля 2025
Читать новость
Год благоустройства

24 июля состоялось заседание штаба по благоустройству Осиповичского района

25 июля 2025
Читать новость
Общество

Уборачная кампанія ў разгары. У гэтым пераканалася карэспандэнт АК, наведаушы ААТ “Ясеньскае”

25 июля 2025
Читать новость

Рекомендуем